play list

22 August 2007

不知不覺又到了


見到lift入面張貼左張盂蘭節通告,原來不知不覺又到了七月

曾幾何時,盂蘭節對於我黎講十分顧忌,可能屋企人將依個節日放得太大,仲記得一到七月十四果晚一定唔比出夜街,如果冇可避免地要出去,都會千方百計搵個十字架放係我身上先比出街,依家諗番起真係好好笑

又記得出黎做野冇耐,老細同同事好多時都會一齊夜晚出去燒野食,印象中連續3-4年都係撞正七月十四正日,真係好邪,哈哈

再記得前些日子,識左一班朋友,專門東奔西跑,四出探訪香港既猛鬼地點,係果2-3年,真係去過好多地方,仲記得第一次探險就到灣仔船街走訪兩間出名的猛鬼地點,當時正正係七月,過程相當精彩,稍後再另文詳述

再記得上年七月,發生了的士事件,由於篇幅不長,我就簡單講述番當時既經歷

話說當晚12點零鐘左右,係歸家途中望到一架的士停係不遠既轉彎位等轉燈,當時唔明點解會吸引到我係咁望住佢,到轉燈後,的士轉彎後朝我方向駛埋黎,由於我一直望住架車,當車駛過我身邊時,我見到係漆黑既車箱入面有一個人,佢亦同時望住我,我見佢既面倉白得很利害,佢同黑蚊蚊既車箱十分格格不入,到我同佢有眼神接觸時,居然發覺佢眼神空洞得可怕,我立時知道不太對路,由於發生得太快,我一直望住佢而佢亦望住我,直到的士駛離我範圍,我輕嗌一聲"頂"後回頭一望,果真係如我所想,的士車頂既燈係著住既,即係順風車,哈哈

唔知今年既盂蘭節,又會發生乜事呢? =P
<21/08/07:夜>

3 comments:

Anonymous said...

點呀 ? 講夠未呀 ??

Anonymous said...

我係 giegie公主呀

q"._."p™ said...

梗係未啦