play list

09 August 2007

十二金釵眾生花

~~十二金釵眾生花(12 Flower) - [2007]~~

一隻相當抵買的碟,除左mp3外,我買依隻碟既主因係裡面既dvd,看似有趣及相當indie既影片,係,我並非當佢係mv而係短片,雖然畫汁爭少少,但內涵搭救

- 阿芝既HomoSapiens相當幽默,如果介紹係真既既話,就相當有趣
- 跟手林夕既作品,太廣告感,加上老子既道德經,好深o者
- 而古仔既就非常不錯,idea及意思簡單直接,真係估佢唔到可以咁好,睇時令我諗起奶茶拍依d野都好洒家架喎,有冇過料比佢先?哈哈
- MV中金培達三千年後比想像中差,可能太白太明顯同充滿想像感既旁白有d唔夾,效果好似平凡左d
- 麥婉欣既SoPoetic,我就非常中意,畫面好charm好正,片中又見田原感覺非常好
- Sa既一句think less but not thoughtless,來得相當漂亮
- 之後高輝既賣火柴的女孩很一般,可能係因為電影節中睇過一套非常好既版本
- 而夏永康既萬花筒mv,靚係靚但睇到我真係頭都暈埋
- 小克講一段愛情既過程,很認真,唔出番個logo,真係認佢唔到
- 走出紅樓本身係一首十分精彩既歌,配上夢想與現實既交錯,好中意
- sammi既一個小小twist,自然地講出時間與女人既關係
- 但作為最後既故事,彭浩翔好似平淡了一點,可能只係節錄,差了一點(自我安慰中)

<04/08/07:夜>

No comments: