play list

08 July 2007

3條7的飲宴

好耐冇去飲了,對上一次都已唔記得幾時,發覺近年去飲其實好方便,一來唔用著得太隆重,二來唔用賣禮券,三來信封大會都供應埋買都唔洗買,只需要記得係邊度飲,行入去,羅個信封,行埋一邊羅個銀包出黎,再羅適量既金錢,放錢入去,封好,再羅支筆出黎,寫幾隻字,攪掂,真方便

飲宴既檯好近門口,我又再一次遲到,哈哈,因為我次次都係唔到開席都唔入場,一來我唔打麻雀,二來咁早去好似好無聊咁,雖然差唔多成圍我都識仲好熟下,但慣性去飲都係遲到,無計. 一入到去坐低打個招呼,吹左兩句水,見miss同切係度打機,我真係冇乜興趣,睇下ron佢地玩啤牌,冇幾耐已見奶粉比人抄,佢又比人笑左一輪,可惜我錯過左三公唔包queen既攪笑場面,奶粉即係奶粉,怪不知諾話佢仲未戒奶

等左一陣(其實都唔一陣),開始有得食,開頭叫左杯可樂,之後見有紅酒,又嗌多隻杯試下味,再之後又黎支黑牌,依次我冇再試,但其他人唔係嗌多杯紅酒就嗌多杯汽水,切就最勁,三種都飲晒,卒之攪到十個人有18隻杯係檯,真誇張

飲宴當中一定有不少攪笑場面,大部份出現係吹水途中,無幾耐發覺過幾檯好嘈,原來伯母好飲得,真唔明點解個仔聞下都暈,哈哈

之後ron嗌上灣仔飲野,途中發生左隧道口問前面有冇廁所及尿急昏迷事件,果真神乎奇技

上到去bar,我好失敗又忘記了添個名,老實我認人認路認名真係好弱雞,嗚

好多時去酒吧飲野,十次有八次我都好黑仔,如果輸左而次次認真飲的話,我應該一早死左了,但岩岩發覺原來仲有添同我平分春色,成副牌四條煙都可一個人抽晒,果然強中自有強中手

吹吹下水又天光了,晨光天色不錯,感覺良好

<07/07/07:夜>

No comments: