play list

07 June 2007

常常拜訪的blog

其實除左自已hold既一兩個blog外,好少好少會習慣性地上去其他人既blog度睇野,even我落左RSS既blog都係會幾日甚至個幾禮拜先上一次

但幾個月前係photo版見到mandy影既一張相,驚為天人,雖然依家搵唔番,但好記得張相係一張closeup一個大叔既半身相,佢佔左成張相既大半空間,背景係已經封左既石峽尾村,而依位阿叔眼神及氣勢相當凌厲,當時已覺得如果係男人又或者唔係靚女操刀,影完張相後一定會比人打死,哈哈

由依個時候開始,我斷斷續續上去佢個blog睇佢寫既野同所影既相,發覺佢好中意影snap shot,而且好多時角度及創意都認真不錯,snap shot最緊要既觸覺及感覺佢好多時都可以做到,相信不止我一人覺得佢好有天份

知道佢最近係黃埔開左個
個人影展,雖然我仲未有時間去睇,但因為咁令我再一次慣常地去睇佢個blog

係度貼一兩張佢最近post既相,希望將來既我都有咁既觸覺就好了

p.s.相來自Mandy Starz

1 comment:

Anonymous said...

睇過下佢既網頁,開左個file黎睇,唔知係佢定係有「專人」,用mac+photoshop執過,原本我仲想睇下係咩相機影添