play list

02 June 2007

柔軟的貓毛

Tiger應該係我摸貓以來擁有最柔軟的貓毛,好似落左柔順劑一樣~哈
咁耐冇見依舊的怕羞^^

聽講,夏天既貓好中意擺出依個pose,果真係喎,睇見佢真係嘆咯


而下面依隻係花花,毛色特別,依家應該好大隻lu


再黎係一家大細(影漏左貓媽媽 @_@)

老豆阿包,佢細細個已經話想探佢,但一日拖一日,第一次見面時佢已做左人地老豆了,真係有少少過份,哈哈

再黎係卒卒,佢黑蚊蚊好難對焦

之後係分唔到既其他小貓(聽講依家一d都唔少了)
我姑且叫佢兩點眉

一點眉(剛剛遮左睇唔到 =P)

無眉


再黎係大寶(影相後第二日過身了T_T)

同埋(希望無記錯佢個名啦)


之後果d係街識既

依隻係串到爆既士多貓阿寶,聽人講四蹄踏雪加上白鼻哥係好叻既貓,事頭婆講佢之前既主人移民去左新加坡,留左佢係香港,之後因為掛住佢想接佢過去一齊住,點知佢居然望都唔望前主人,幾有性格呀


而依隻係藥房貓,我唔知佢叫咩名,睇張相好似好惡咁,但其實好乖,任摸唔嬲


最後不得不提涼茶鋪阿寶,雖然佢唔係貓,但深得我歡心,好乖好乖的金毛犬

3 comments:

Anonymous said...

錯左 la ! 唔係毛呀 !佢係我bf佢叫 bb 呀

Anonymous said...

佢叫 bb 唔係 "毛呀"

q"._."p™ said...

@_@
好似又係喎