play list

26 March 2007

The Holiday

~~The Holiday(緣份精華遊) - 2006]~~

不大好看的電影,雖則明知愛情片唔係好岩我睇,但見有Jack Black,故仔又好似輕鬆愛情劇,所以試下當佢係喜劇咁睇,故事發生係聖誕,與千里之外既陌生人交換屋住從而體驗到不一樣的生活,故事中 Kate Winslet間屋好靚,果真好襯聖誕節.

說來奇怪,原來我未睇過Kate既戲,感覺佢做戲中規中矩,但不覺突出,而Cameron老左好多,Jack Black係套戲入面果真係比較差既一個,可能角色所限而表達方法亦不令人有好感,反而 Jude Law一直比我不甚了了,但原來真係咁靚仔,好有幾十年前既明星風範,演技亦不錯,比我一大驚喜,

故事可能並非我想既輕鬆愛情喜劇,陳述及處理手法亦毫不出色,反而Kate同老人鄰居一段最為要好

<23/03/07:夜>
Photo Link

No comments: