play list

07 March 2007

三月三日的飯局<後編>

話說我地急急腳埋單後,係咁研究下場去邊,好多人都覺好似冇咩食過野咁,Ron同雪榚更加係唔夠飽啦,話想去食多一倫,但講左好耐都唔知食乜鬼,我地居然係人地門口斗纏左一排,都冇咩答案,係咁問去邊去邊都冇人答,比達仲起勢咁玩佢副啤牌,哈, 最後我地幾個自己決定去Boozy飲野好過,雖然有人覺得遠,但我地都冇咁好氣,嗌夠人就坐菲仔架車過海了

去到Boozy又比我估中左"諗住會見到Martin但冇出現,但冇諗過見到佢又會見"好神奇,講番個場,好似比平時熱鬧多了,幫雪榚嗌左杯非酒精飲品同埋外賣後,Jack見到我地又話要玩,好快咁羅左6個骰中過黎,但我地得5個人,好明顯佢又想玩埋一份,我地掛住吹水,都冇咩點掂過個骰中,吹水當中我又舒發左一個感覺出黎,講到"喂Ron,好中意你同泉仔一齊出現,你成日追住佢又句句窒到應,真係笑撚死" Ron又表現出我冇做過既論點,不過都費事理佢,只係講到奶粉泉D fd個個都係s26同埋安嬰寶,依個比喻又正到無倫,笑死,哈哈

之後我地坐左陣換過個舒服d既位後先諗起點解唔call GG出黎,好在佢都話會到,非常好,野食卒之到左,d雞亦好正,食野過後我地亦係不停吹水,講左好多網上d風雲人物,例如肝油明同埋萬能key賭撚等等,好明顯我地都差唔時候上網玩,除Yimay外個個都吹得兩咀,後尾gg上到黎到個樣好殘下,我地笑9佢係咪好似Yimay係日本咁收到鴨鴨紙巾後完幫襯先至上黎,哈

過左陣,Jack卒之忍唔住羅左副牌黎話要完直昇機,唉,真係一玩即邪到爆,個個唔係撞柱就係嗌乜衰乜,邪釘野當然少不免有我份,佢老味真係可以開3飲4pad,開1都要飲1pad,真係救命,好彩仲有人餞底,GG笑9Jack"柏金遜都要玩,飲撚死你呀"哈哈,發覺依次用Black Label玩,d啤跌到仆街,隔離果台仲係度唱埋晒d走音歌,真係加重左玩既難度

後尾攪到3點幾先走,諗諗下其實Boozy真係不錯,坐得舒服亦算係自己地方,但菲話Jack好似想搬大d,唔知第時會唔會好似依家依度咁舒服呢?
<03/03/07:夜>

No comments: